Бизнес
Широки хоризонти за туризма в Бургас искат от бранша
TразмерT

Освен за предстоящия летен сезон, трябва да се мисли и в по-далечна перспектива – например за Никулден или защо не и за летен сезон 2021 година, коментира Иван Иванов, председател на Регионалната туристическа камара в Бургас.

Община Бургас и представители от хотелиерския бранш разработиха обща стратегия за привличането на повече туристи в морския град. Тя беше обсъдена на среща между представители на администрацията, хотелиерския бранш в града, РЗИ и БАБХ. На нея присъстваха кметът Димитър Николов, зам.-кметът по култура, туризъм и спорт Диана Саватева, Радовеста Стюърт - началник на отдел "Туристически политики и дейности", директорът на РЗИ д-р Георги Паздеров и експерти от Община Бургас.

По думите на Иванов любопитно и интересно е било предложението на бургаска хотелиерка, която предлага да се помисли как най-добре да се използва ресурса на морската градина. Нейно предложение е да се обърне по-голямо внимание на възможностите, които самата тя предлага за организиране на семейни прояви за родители с деца и прояви за велосипедисти.

Общ алгоритъм от мерки, които да се прилагат при работата на туристическите обектите това лято е представен пред присъствалите на срещата. Той е основан на практиките, прилагани от Сингапур в борбата с коронавируса.

Сигурността е основният акцент, който е залегнал в привличането на туристи в Бургас през настоящия сезон. За целта са осигурени средства Бургас да бъде рекламиран усилено на българския пазар, а също и в съседните страни със своите туристически обекти, богата палитра от събития и възможности за ваканция. Целта е хотелите в Бургас да утвърдят името си като сигурни дестинации, чйто услуги не излагат на риск здравето на гостите.

Община Бургас и представителите на туристическия бранш ще разработват съвместно и нови продукти, които да бъдат предлагани на пазара. Голяма част от тях ще бъдат базирани на събитията от културната програма на Бургас и спортните мероприятия.

Другата посока, в която ще се работи за привличането на повече туристи, е рекламирането на възможността за ваканция в Бургас. В момента се водят преговори с авиокомпания WIZZ AIR за изпълняването на полети между Бургас и Виена два пъти седмично.

Представянето на новата стратегия за подпомагане на местния туризъм е част от поредица от инициативи за развитието на този сектор от местната икономика.

 

Сподели


Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.

Коментари(0)
Вход с регистриран акаунт:
Още нямате акаунт? Регистрирайте се
Забравена Парола
Северният плаж в Бургас в конкуренция с Гърция за родния турист
С търговци налагали „такса корона вирус“ ще се разправят от КЗП
Търсят се кадри за новите социални услуги
виж още

ЧЕРНОМОРСКИ ФАР. Новините в развитие.