Бизнес
Бързото справяне с вируса е най-добрата реклама за туризма
TразмерT

Един от най-засегнатите отрасли от пандемията на коронавирус у нас е туристическият. Наред с това, че по зимните курорти налагат крути мерки за ограничаване на заразата, по морето пък се притесняват за това дали изобщо ще има някакъв сезон. По неофициални данни на този етап хотелите на членовете на Съюза на собствениците в Слънчев бряг не работят. Не се знае и дали предварително планираните за Великден пакети ще бъдат реализирани.

„Мисля, че има доста неясноти в тази напълно непозната за всички ситуация. Най-важното сега е всички да се фокусират върху мерките за превенция на вируса. Колкото по-бързо отшуми и колкото по-малко хора се разболеят, толкова по-добре за всички, включително и за туристическия бизнес. Това ще бъде най-добрата реклама”, категорична е Соня Енилова, председател на Управителния съвет на Бургаската туристическа асоциация.

Сподели


Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.

Коментари(0)
Вход с регистриран акаунт:
Още нямате акаунт? Регистрирайте се
Забравена Парола
80 % от бургазлии декларират доходите си електронно
На летището кацат само товарни самолети
Българи в чужбина помагат на УМБАЛ Бургас
виж още

ЧЕРНОМОРСКИ ФАР. Новините в развитие.