Бизнес
Уловка ли са големите сезонни намаления?
TразмерT

Темата коментира Пейо Майорски от Асоциация за защита на потребителите

 

„В края на лятото масово по витрините на магазините се появяват надписи с намаление над 50 %. Когато обаче влезнем в дадения търговски обект, се оказва, че има само един продукт, чиято цена е толкова по-ниска. Останалите стоки са намалени с 10 % или има някакви допълнителни условия, като например купете два продукта и ще получите третия на 50 %. Това е търговска практика, която подвежда потребителя”. Това заяви в ефира на „Събуди се” Пейо Майорски от Асоциацията за защита на потребителите по повод сезонните намаления.

По думите му промоциите не се обозначават правилно. Той допълни, че на всяка стока трябва да е написана както намалената, така и старата цена.

Сподели


Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.

Коментари(0)
Вход с регистриран акаунт:
Още нямате акаунт? Регистрирайте се
Забравена Парола
С търговци налагали „такса корона вирус“ ще се разправят от КЗП
Търсят се кадри за новите социални услуги
Разрешават провеждането на конгреси и семинари
виж още

ЧЕРНОМОРСКИ ФАР. Новините в развитие.