Бизнес
Събарят рейдовата кула на Пристанище Бургас
TразмерT

Георги РУСИНОВ

 

Обществена поръчка ще избира кой да събори рейдовата кула на Пристанище Бургас, показа проверка на „Черноморски фар“. Кулата е част от „Магазия 6“, намираща се на терминал „Бургас Изток 1“. Прогнозната стойност по поръчката е 270 000 лева, без ДДС, а участниците имат време да подават оферти до 14 август.

Рейдовата кула представлява пристройка и надстройка на съществуваща магазия. Покривът на магазията се подравнява с обратни греди и монолитна плоча от стоманобетон, които подсилват конструкцията й. На това ниво са монтирани и стоманените греди Г1 – 2 броя и Г2 – 2 броя. Извън магазията на втори и трети етаж над козирката над рампата е изпълнена фахверкова стоманена конструкция, на която стъпва конзолно излизащата част на ниво +18,20 на сградата на рейдовия пост. Общо застроената площ е 165 квадратни метра, а височината й до кота корниз е 30.20 метра.

В информацията по поръчката е посочено, че изпълнителят трябва да: изготви План за Безопасност и Здраве, съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания на ЗБУТ; План за управление на строителните отпадъци, съгласно Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклираните материали; проект за етапите на събаряне, изготвен от лицензиран конструктор.

За изпълнение по събарянето на Рейдова кула е необходимо да бъдат извършени следните видове СМР: демонтаж на ВиК и елинсталации; демонтаж на дограма и прозорци; къртене на плоча; демонтаж на покривни и стенни панели; просичане на греди и колони; демонтаж на колони и греди; демонтаж и рязане на стълбищни стоманени елементи; демонтаж и рязане на стоманени елементи от фахверка по оси 1, 3 и Ж; демонтаж на стоманени елементи от фахверка по оси 1, 3 и Ж до нивото на козирката над рампата на магазията; да се предвидят репарации по хидроизолацията на покрива на „Магазия 6“.

Възложителят посочва още, че всички отпадъци по различните нива на сградата е необходимо да се свалят с кран, да се натоварят и да се извозят до депо, включително такса „депо“.

Поради характера на сградата, нейното положение и наличието на друга сграда, която трябва да се пази, начинът на разрушаване е една сложна и трудна задача. На първо място трябва да се каже, че при разрушаването няма да се използват тежки машини за разрушаване с изключение на кран и камиони самосвали – четириосни и триосни за товарене на отпадъците.

 




 

Сподели


Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.

Коментари(0)
Вход с регистриран акаунт:
Още нямате акаунт? Регистрирайте се
Забравена Парола
Антон Тодоров: България губи по 200 млн. лева годишно през соца от съветския нефт
Бизнесът: Ако се ограничат безобразията с болничните, ще имаме 1 млрд. БВП повече
България ще участва с 20% в капитала за Бургас - Александруполис
виж още

ЧЕРНОМОРСКИ ФАР. Новините в развитие.